Prodej hraček na Internetu vyžaduje mít zpracované SEO
Firmy
Chtěli byste prodávat hračky pro děti (a někdy i pro dospělé)? Konkurovat můžete i velkým prodejcům, jde hlavně o to, nabídnout lidem přijatelné ceny a také sortiment, který se i ve velkých řetězcích objevuje jen sporadicky, anebo vůbec.
Zkuste to s deskovými hrami a hlavolamy – deskových her a hlavolamů existuje celá řada a mezi lidmi se těší velké oblibě.
Zaměřte se na sezonní hračky – kromě klasických dívčích a chlapeckých hraček, jako jsou auta nebo panenky, se můžete zaměřit i na typické sezonní výrobky, jako jsou letní potápěčské ploutve a brýle a nafukovací míče, anebo naopak na zimu boby, sáňky, plastové kluzáky, tvořítka na sněhové koule atp.
Propagujte české výrobce – v naší zemi operuje velký počet zahraničních firem, ale my bychom se měli snažit propagovat především ty české výrobce hraček. Prodej českých hraček prospěje naší zemi mnohem víc.
Dřevo je tradiční materiál – hračky vyrobené ze dřeva lze zhotovovat i z dřevitého odpadu, např. z polomů, vývratů a podobným způsobem odumřelých stromů, nemusí se kvůli tomu kácet stromy živé a zdravé. Tímto způsobem lze snadno vyrábět např. malé díly stavebnic. Dřevo je zdravotně nezávadný materiál a hlavně je přírodní a na dotek příjemné a teplé.
Bez zpracovaného SEO to nepůjde
Prodejce hraček na Internetu musí spoléhat na perfektně zpracovaný web, resp. e-shop, dotažený do nejposlednějšího detailu, s patřičnou grafickou úpravou a responzivním vzhledem. Jeho součástí musí být i zpracovaná tématika SEO, bez níž vás vyhledávače odsunou na vedlejší kolej, a většina vašich potenciálních zákazníků vás přehlédne a zamíří ke konkurenci. Právě proto věnujte pozornost položkám, jako je Brno – optimalizace pro vyhledávače, a mimo jiné i položce Praha – PPC reklama, což je způsob, jak získat další zájemce skrze reklamní bannery a další prvky z jiných webů.